Kızlar 3 ay önce doğum yaptım. Bugün yasmine baslicam ama henüz adet olmadi. İlk cocugumda da iki sene adet olmadigim için adet olmayı bekleyemicem hapa baslamak için. Nasıl başlamam gerekiyor bilgisi olan varmı direk başlayıp bitince 7 gün ara mi vericem ayrıca ek korumaya gerek varmı bı sure