Doga0812 20 aydan sonra mamaya alistirmaniza gerek yok bence.
Benimki 26 aylik olmak üzere.23 aya doğru emzirmeyi sonlandirdiktan sonra süt vermeye başladım.gunde sabah öğlen akşam olmak üzere 1 bardak kadar toplamda 3 bardak içiyor. Benimki ne biberon ne emzik hiç birsey almıyordu sadece emiyordu ve ek gıda alıyordu.
Emzirmeyi bırakınca almaya başladı biberon.sutu biberonla ,ayran ya da meyve suyu gibi şeyleri bardakla içiyor artık.normal bardakla içmiyor mu öyle deneseniz.