Kevserakb Kızlar bugün iltihap aktı içinden delik gibi içi resmen kolunun banyo yapsa sıkıntı olur mu ? Krem yazdı mı doktorunuz size
benimbebegim Kevserakb Verem aşısından bahsediyorsunuz büyük ihtimalle, çok normal iltihabını atmış kabul bağlamaya iz olmaya başlayacak artık, ben makyaj pamuğu ile temizlemiştim güzelce ihtihabını akşam uyutmadan da duşa sokmuştum
Kevserakb benimbebegim evet verem aşısı hemen yıkadık etrafını temizliyorum sık sık tamamen delik kolu 🥲 acı veriyor mu acaba sizde huysuzluk var mıydı
benimbebegim Kevserakb sanmıyorum acı verdiğini çünkü ben rastgele fark etmiştim ama aşının tuttuğunu gösteriyormuş hemen doktora sormuştum çok normal zamanla aşı izi olacak demişti