Aysesrz-1 Hanımlar aranızda bu durumu bebeği yaşamış olan varmı? Bebeğim 17 aylık kan tahlillerinde karaciğer enzimleri yüksek çıkmış neyden oluyor ve nasıl tedavisi var??
Elevka_96 Aysesrz-1 bende multivitamin kullanıyordum balık yağı vardı ondan dolayı yükselmişti doktor bi süre ara verin kullanmayın dedi bu aralar götürüp tekrar baktıracağım düştü mü diye düşmesi uzun sürüyor çünkü