Momys nkizilates sana sorucaktı demi sen kurucusun çünkü sjsjsja 2. El satış uygulamasını neden koymuşlar peki bayan çokbilmiş hanım ?😂
nkizilates deleted20517 2.el satışı yapıcaksa bebek eşyası satsın kendi kıyafetini değil gereksiz başlıklar açıp oyalıyosunuz insanları.bizde burda tereyağı salça satalım başlık var diye.
deleted20517 nkizilates kendin söyledin burası anne bebek uygulaması ister bebek ister kendi kıyafetini satar,kendi içinde sorunların var heralde milletin postuna niye sarıyorsun😅
Neslimmmmm nkizilates kendin diyorsun bak anne bebek uygulaması die ANNEde kendi kıyafetlerini satabilir.