Ahsenseda reflüsü olabilir mi besledikten sonra muhakkak gazını çıkart ve bel destekli yüksek yatır hırlaması geçiyorsa reflüdür bizim de aynı şikayetlerimiz vardı doktora götürdük bronşite çevirmesin dikkat et filan dedi üç gün sonra reflüsü olduğunu fark ettim yükseğe yatırınca hırlaması geçiyorsa reflüdür reflü için de bi doktora götür istersen bizim hırlamamız zamanla yerini öksürüğe bıraktı şimdi gaviscon kullanıyoruz bi şikayetimiz kalmadı 🙏