Semihbebek1 bana söylenene göre eğer çişini yapıyorsa çocuk yeterli besleniyor demekmiş. Bir de kilosu yerinde ilerliyordu bana doktor, ebe, hemşire mamayı bırak dedi. Ben sadece annelerin bu çocuk aç baskısıyla mamaya başlamıştım. Bir de sağdım sütümü ona yetecek kadar çıkıyordu zar zor da olsa direkt kestim. Zaten emzirdikçe vücut onun ihtiyacına göre süt üretiyor. Bir deneyin derim, süt artıcı takviyeler alın. Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama bol şans diliyorum ♥️ çok minikse zaten sürekli ağlıyorlar haz sancısı, adapte olması vs.