Bende lansinoh kullanıyorum yenidoğan yavaş akışlıdayiz henüz. Bence cam alma kırılır bı dünya para veriyosun ve Allah korusun bazen çocuk yerken elinden kayar yüzüne falan düşer ben korkarım 😂 160 ml yeter mi bilmiyorum ama bence bı büyük boyuna geç bebeğin büyümüş 160 ml lik yavaş akışlı olduğu için ağzına az az gelebilir bı ust seviyesine geçebilirsin bence