Kızlar yatarak emzirmek rahat geliyodu ama şimdi bebeğim öyle uyuyor ve uyuduğu süre boyunca meme ağzında olsun istiyo nasıl bıraktıracağım 5 aylık olacak 3 gün sonra çok yoruyor uyku işi bizi ya gece yüz kere uyanıyor emerek geri uyuyo bazen almıyo bazen tam uyanıyo atak bitmedi galiba hala ama genel olarak emerek uyuduğu için sorunlarımız var çaresizim eşime diyorum uyku eğitimi masraf diyo haklıda önerisi olan varmı????