Kızlar dün akşam makinemi çalıştırmıştım sabah açtığımda dibinde su kalıntısı vardı gitmemiş oradaki kapağı açtım temiz ve su gitmiyor orada duruyor neden olabilir o altındaki kapak temiz filtresi falan temiz hiçbir sıkıntı yok ama su hala duruyor su birikintisi neden olmuş olabilir ve neden gitmiyor ve ne yapmam gerekiyor önerilerinizi bekliyorum