Kızlar size bi sorum olucak basına gelen varmı ? Benim kızım 2600 dogdu ve anne karnından beri kalbinde sol venüsküste sol kapakcıga dogru delik var. Suan kızım 8 ay 20 günlük delikte 7.5 aylıkken 9 mm di. 2 haftadır cok atesleniyor ve delik yüzünden ates 38 e gelmemeli 37.5 bile yoruyor onu. Ates nedeniyle 15 günde sadece 200 gram almıs normalde kilo alımı iyiydi suan kilosu 8500 falan. Önümğzdeki ayın basında kontrolumjz var delik icin kalp doktoru 9 aylıkken 9 kilo olması gerekio deliğin kapanması icin kilo alması sart dedi. Ben bu cocuga 10 günde nerden baksanız 1 kilo nasıl aldırıcam. Normal cocuk 1 kilo alıosa ayda bizimkinin 1.5 alması gerekiomus. Emio ek gıdası var daha baska neler yapabilirim fikir verirmisiniz