dilarakilic ben zaten niye daha önce anne olanlar başkalarına çocuk yap vs diyor anlamıyorum, bu kadar zor olması ve herkesin bebek yapmayı tavsiye etmesi beni şoka sokuyor. Ben sevdiğim insanlara çocuk yapmayın canınız istersengelin benim bebeğimi sevin diyorum. Çok zor çokkkk 8 ay bitti ama ömrümden ömür gitti.
.
Anneliğin gerçekleri konuşulmuyor nedense…
.
Evlat sevgisinden bahsedildiği kadar ne kadar sor bir süreç yıpratıcı usandırıcı olduğu da konuşmalı.
.
Her gün sabır gerektiren can acıtan psikoloji bozan tarafları konuşulmalı artık.
.
Evlat sevgisi dünyaya bedel , başka hiçbir şeyi bu kadar sevemeyiz, onun bir gülüşü dünyanın en güzel şeyi… Allah evlatlarımızla sınamasın bizi… ama zor zor zor