Irmakmelegim çocuk ölümlerine bile sebep olabilen aşı konusunda bile doktorlar arasında görüş birliği yokken bazı doktorlar mama verilmeli bazı doktorlar mama kesilmeli diyor . Bizim doktorumuzda gelişimi normal seyrindeyse ek gıdadan alması gereken besinleri alıyorsa mamayı kademeli olarak azaltın diyor. Aldığım eğitimler, okuduğum kitaplar, başvurduğum doktor bu yönde. Ben illa benim görüşüm doğru demiyorum kesinlikle kesilmeli gibi bir cümle kurmadım kesilmeli dedim gereklilik kipi yani karşıdakine kalmış karar isteyen istediğini yapmakta özgür