Hep konuştuk, tutarlı davrandık, sınırlar koyduk, zorlandığımız yerde pedagogdan destek aldık, evde kavga yok gürültü yok, ama canım oğlum herşeyi bağırarak ister, suluğu elinden gözünün önüne düşse kendini yerlere atarak ağlar, 3 yaşında ama hala çaresiz, ne yapacağımı bilemediğim anlar yaşıyorum. Şunu anladım bu tamamen kişiliğiyle ilgili biz sabahtan akşama kadar herşeyi denesekte olmayınca olmuyor. Çocuk resmen ilgi alaka görmemiş, hergün dayak yemiş, itilmiş kakılmış, ona hiç vakit ayrılmamış gibi vahşileşiyor. Sadece bu sinirimi bozuyor. Bu kadar ilgi hoşgörü nereye gitti nereye gidiyor valla anlamıyorum bilemiyorum artık hiçbirşry..