bademli_puding
KOVA BURCU KADİNİYİM 😊
Ve bütün ozelliklerini taşıyorum. Gurur duyuyorum kendi burcumdan😊
Müthiş Özgürlüğüme aşığım bu uğur da herkesi silebilir kirabilirim çünkü benden değerlisi asla yoktur. Kendime müthiş aşığım. Asla duygusal biri değilim daima mantık zeka akıl ile ilerlerim. İnsanlara 2. Şans tanımam.
Hani derler ya Mahalle yanarken fatma Saç tarar diye heh ben ondanim işte Çok umursamazim. Kimin ne dediği ne yaptığı umrumda olmaz. Ve hiç kıskanç değilim fesatlik bana göre değildir. İstesem de Beceremem zaten. 😊
Ne kadar sürecegi umrumda olmaz neyi istiyosam alırım. 😊
Ve dediklerim o an olmalı yoksa kıyamet kopar.