Bebişim 10 buçuk aylık.bur haftadır yüksek ateşi vardı çok şükür 2gundur daha iyi durumda.ama vucudunda kızariklik farkettim.yüzünde karnında sirtindada var. Deprem bölgesindeyim doğru düzgün bir hastane bir cocuk doktoru yok ne yazikki.bilgisi olan varmı