Hamileyken hepimiz tetanoz aşısı vurulduk. Bir de doğumdan yaklaşık 6 sonra annelerin olması gereken bi aşı daha var. Kızım 7 aylık henüz olmadım. Bu son dozun neden olduğunu bilen var mı aramızda? Hekimim doğru düzgün açıklama yapmak yerine kem küm ederek konuşuyor 😠