birgunes21 sütü yarıyor denir ya hepsini kendi vücuduna alıyor kakaya az çıkıyordur ben yenidoğanyogun bakımla konuştum o dönemde bunu Bi gün yapmadı diye öncesinde her gün yapıyorduk çünkü gazını hiç çıkartmadıysa sıkıntı muhtemelen gazdır nasıl çıkartması gerektiğini bilmiyor bebek ağlayarak o bölgeyi kastırıp çıkarmaya çalışıyor içgüdüsel