Minik4 Aranızda 2024 kpss girecek olan varmı ve daha önce girmiş olanlardan nasıl çalıştınız neler yaptınız ve baraj 70 diye biliyorum o da yanlış mı biliyorum acaba biraz bilgi verebilirmisiniz bende girmek istiyorum da
Senametinn Minik4 Bende istiyorum ama yemeği yapmaya zor vakit buluyorum 5 buçuk aylık bebeğim🙂 YouTube’dan konuları tekrar edip test çözmek istiyorum. Boşluk bulup başlayacağım inşallah. Özel hastanelerde çalışmak istemiyorum.
Minik4 Senametinn inşallah başarırsınız benim bebeğim hiç uyumuyor ben lavaboya bile zor gidiyorum ama bir şansımı denemek istiyorum 😇