Bu 2 oluyor çocuğumu sürekli çok kötü hallerde görüyorum.
Dün çamaşır makinesine atmışım sonra pişman olmuşum çıkarmışım ablam yatağına koymuş uyutmuş. Doktor çağırıyorum gelip baksın diye yorganını açıyorum her yeri mor uyuyor ağlayarak uyandım sarıldım çocuğuma.
Bu gecede çocuğumu canlı canlı mezara gömmüşüm sonra yine pişman olmuşum mezarını açıyorum 1 gün sonra yaşıyor.
Ama çok aç ve halsiz hemen karnını doyuruyorum sarılıyorum yine ağlayarak uyandım.
Bu neyin nesi etkisinden çıkamıyorum rüyanın.
Allahım evladımla sınama beni 🥺