Zynp1 2 haftadir cephede savaşıyorum bugün artık tükendim.gece 1.30 kalkip 3 e kadar fal taşı gözleriyle etrafa bakıp uyumamalar sürekli ağlamalar miz miz huysuz olmalar bu neymiş be🤦🤦gece uyku yok sabah yok … her atak sonrasi kurban kesecem dicem ama o kadar atağa para dayanmaz.
kizcegunes Zynp1 Ben🤦🏻♀️ bu gece zirvesini yaşadık. Gece uykusuna 10 gibi geçip yarım saatte bir uyandı. Sonra 12 gibi uyudu 2 buçukta bir kalktı sabah 5 buçuğa kadar. Sonra uyudu 7 buçukta kalktık. Ruh gibiyim.
Blg_szr06 Zynp1 Allah kolaylık versin inşallah canım ama sen bide 6bucuk ay atagını gör 2 3 haftadır bitiğiz bide diş cıkarıor ikisinin aynı anda olması zorladı bizi
Gceylan Zynp1 Zynp1 Sehercomak1301 Eczesra1 kizcegunes Zynp1 Sehercomak1301 Blg_szr06 kizinaasikbiranne Meltem_kartal Atlasatlas Baklavanida Zynp1 kızlar sizin bebekleriniz de de mama reddi oldu mu sadece mama ile besleniyor iki gündür 150 lik mama yiyen gitti 30 60 cc yü anca içen bebek geldi
Sehercomak1301 Valla o 4 ay atağından delirmeden çıktım ya şükrediyorum atak bitti ama bizide bitirdi normale döndük şükür
Elflnaaa Sehercomak1301 ne zaman bitiyor neler oluyor bitince az anlatır mısın bizde bitsin diye dua ediyz
Eczesra1 Be zaman bitiyor bu 4.ay atağı 🥲 biz 4 ay 21 günlük olduk. Uygulamaya göre atak bitti ama bizde 10 gündür yeni başladı sanki. Sürekli mızmız mutsuz. Kucakta gezmek istiyor uyumuyor, uyusa hemen uyanıyor
Zynp1 kizcegunes kiz bu çok iyi hemen şükretmen gerek daha beteri var. Benimki 12 de uyudu 10 dk bir uyandı sonra 1.30 da kalkti 3 e kadar etrafa baktı ağladı sonra zorla uyutmaya çalıştım en son 5 dayanamadım kalktim 10 da bir uyanmaktansa hic uyumam dedim
Sehercomak1301 Zynp1 eninde sonunda bitiyor emin olun oğlum herşeye ağlardı çığlık kıyamet mama içiremezdim gece saat başı uyanırdı uyku düzeni bozulmuştu 5 aya 1 hafta kala hersey bitti
Defnelf19 Sehercomak1301 benimki 5 buçuk aylık hala uyku sorunu devam ediyor 1 buçuk aydır çekiyorum. İflahım kurudu artık 😓
Eczesra1 Atlasatlas harika haftalar diye bir uygulma. Yıllık ücreti vardı ama çok da gerekli bir uygulama değil gibi
Baklavanida Zynp1 sağ salim çıkmak büyük marifet 😅😅gece 3de uyanıp sabah 6da uyuyp 7de uyanıyordu ben bitiktim ama bizim gündüzümüz iyiydi gece bozulmuştu düzenli uyuyan bebekti akşam 7sabah 6da uyandırdı 4aya 1hafta kala geri eskiye döndük çok şükür
Zynp1 Baklavanida yok biz ne gündüz ne gece uyumuyoruz herşey o kadar güzel ilerliyordu ki 3. Ayda uyku duzenli olmuştu meme emme saatinj bile biliyordum ahh ahhh nerde o günler 😵💫