adastra kızacaklar bana biliyorum ama sırf değer kaybetmeyecek diye at nalı gibi kocaman şeyleri takmak bana mı saçma geliyor görüntü olarak hem çok kötü öyle çeyrekler tam Altınlar liralar falan hem de yatırım aracını boynumuzda taşımak göz zevkime uymuyor. 80-90larda gördüğümüz abartılı saçlar makyajların şu an bize komik geliyor ilerde de çocuklar fotoğrafımıza bakıp gülecek kolyeye bak diye