Demir50 Kızlar demir damlası ne kullaniyorsunuz ? Ben ocean kullaniyorm ama onun hakkinda da biseyler okudum newvit öneriyolar kullanan var mi ?
Dry_cn Demir50 ocean kullanıyordum aklımı bulandırdılar burda newvite geçtim oda kabızlık yaptı bizde bestion aldım şimdi bakalım onda da problem yaşarsam geri oceana döneceğim
Semaaa39 Demir50 ocean kullanıyoruz. Bende duyduklarım yusunden değiştireyim dedim. Newwıt aldım ama paketi açmadan daha okadar kötü kokuyordu ki. Rengi simsiyah tadı kötü. Bebeğim içmez diye başlamadım bile