Kızlar goguslerim çok kötü yara oldu ilk dogdunda kızım yine mastit ve yara olmuştu sonra gecti çok şükür şuan 4.5 aylık yeniden yaralar başladı gogsum ucu pişik gibi kırmızı oldu böyle derim soyulacak neredeyse bebeğim ne yaparsam yapayım tam kavramiyor öğürüyo midesi bulaniyor illa ucunu alıyor ve bide gözüme baka baka damagi ile sıkıştırıyor bu aralar o huyu başladı veya çektiriyor kafasını saga sola çeviriyor emerken emzirmeyi bırakamam bebeğime kıyamam mamada kullanmiyorum goguslerim mahvoldu ne önerirsiniz 😭