Anonim01 odada klima olduğu halde bende atlet zıbın giydiriyorum sadece o halde bile boynu kol hizalari sıcaktan pişik oluyo karnında isilik var,gece üşüdüğünü görüyorum uzun giydiriyorum bu sefer sabaha kadar terliyor kısa kollu giydirsem yine üşüyor kolları hiçbisey anlamadan devam ediyorum sıfır kol zibinla 🤷