Atak dönemi diye birşey yokmuş,tüm doktorlar genel olarak aynı şeyi söylüyor. Atak dönemi dediğimiz şey bebeğin yeni şeyler keşfettiği için daha fazla sosyal olup uyumak istememesiymiş biz de uyusun diye çabaladığımız , onun yeni şeylerin farkında olduğunu anlayamadığımız için çatışmaya girmemiz olarak adlandırıyorlar. Bana da çok mantıklı geldi