ozge28 ilac alerjisi muhtemelen. Ben kendimden anlatayim size benim iki goz kapagim altli ustlu sisiyor. Bence bir doktora yada acile götürün alerjiyse ona gore ilac verirler sislik icin. Kullandiginiz ilaclarida söyleyin. Alerji cok onemli benim sadece gözümde var ama allah korusun bazen bogaz sisligi, dil sisligi yapip solunumu engelleyebilir kontrol edin vucudunu sık sık