Merhaba daha 3 günlük anneyim 37+1 de doğdu bebeğim fakat hiç sütüm yok göğüs ucumda yok bebek ememiyor mama takviyesi yapıyoruz göğsümü veriyorum sadece ağzında tutuyor ama mamayı emebiliyor tecrübeli anneler neler yapmalıyım lütfen yardım eder misiniz bebeğimi çok emzirmek istiyorum 🥹