Ftmaa Meraba herkese oncelikle sunu belirteyim bebegim 5 buçuk aylık ve bu zamana kadar hep mama ile beslendi bebelac gold kullanıyoruz fakat dün ve bugün sabah 8 den beri mama yemiyor normalde 3 saatte bir 120 yada 150 ml içen çocuk şuan bu saate kadar sadece 30 ml içti neden olur niye olur bilmiyorum keyfi de gayet iyi aktif hani 5 aylık olduğunda ebeniz diş çıkartıyor dedi ama sadece sertleşmiş dedi acaba niye olabilir sizce doktora goturmelimiyim böyle durumla hiç karşılaşmadım ne yapacagimi bilmiyorum 😔
Ysmn18 Benimde 2 hafta önce falan basima geldi bebegim normalde çok iştahıdır 3 saat bile beklemez aa baktım mıy mıy içiyor içtiğini ağzında biriktiriyor biberonu çekince çıkartıyor doktoru aradım zorlama isteyince içsin dedi bende zorlamıyorum bazen içiyor bazen içmiyor ama arkadaşımın oğlu 4 aylıkken tamamen mamayı bırakmıştı içmeyince direk ek gıdaya geçirmişti doktor siz doktorunuzu arayın isterseniz
Ftmaa Ysmn18 Çok teşekkür ederim dedim acaba mama da mi sıkıntı var diye düşünüyordum sağolsun sorucam hemen
Guldas Diş çıkarıyor olabilir, mamayı biberon yerine alıştırma bardağı ile verin. Birde içerisine az pekmez ekleyin, tatalanınca içer.
Ftmaa Guldas 3 saatte besleniyor du bugün 4 saat te bir istedi 180 verdim bitirdim düzene girdi sanırsam:)
yaseminkarakurt Aslında durum gayet net, diş çıkarıyor. mamayı biraz daha soğuk yapın sık sık değil biraz aralıklarla teklif edin bi de biberon değil alıştırma bardağıyla deneyin
Ftmaa yaseminkarakurt evet bugün daha da huysuzlandı havuç verdim eline damağına sürüp sürüp çıkardı baya rahatladı ama 2 gün yiyememisri artık yiyor 😊
kiliclar [bilinmeyen] diş filan çıkacaktır takipde kalın siz bence birde bebelac içine biraz pekmez katın tekrar yiyecektir bence