Oğlum 2 ay 27 günlük 3-4 gündür aşırı huysuz , sürekli kucağımda olmak istiyor bir yere bırakınca çığlık kıyamet ağlıyor , geceleri her saatte en az 2-3 kere uyanıyor mesela 02.00 de 02.30da 02.50 de uyanıyor emmek istiyor . Uyanırken ağlayarak uyanıyor ve uykudayken aşırı hareketli sürekli kıpırdanıyor ve gaz sorunumuz tam azalmışken yine artmaya başladı aşırı derecede alttan gaz çıkarıyor ve ağlıyor . Bütün bunların sebebi atak mı ?