melihaozen55 Bu Hastalığı Atlatan Anneler Var Mı Nolursunuz 3 Gündür Oğlumun Hiç İştahı Yok Hemde Hiç 6 Ay 2 Günlük asla beni emmiyor mama içmiyor sevdiği şeyleri yapıp yediriyorum yoksa aç kalıyor çocuğum 😞
melihaozen55 melihaozen55 nolur şu hastalıkla alakalı ne biliyorsanız yazın internetten okumaktan beynim uyuştu
Haydinn melihaozen55 neresinde döküntüler kızım geçirmişti pek yapılacak birşey yok 1-1 buçuk haftayı buluyor toparlaması
Snmela melihaozen55 Bi ilaçı yok mağlesef iştahsi olması çok normal sevdiği şeyleri yapmaya devam 1-2 hafta kendini kendine geçeçek
Ygz melihaozen55 ağız içinde aft olduğu için yemiyor olabilir mi? Karamürver özü verin ağız içi için. Farmisolde işe yarıyor. Ayrıca mutlaka çinko kremi kullanın tırnaklarda dökülme olabiliyor. Oğlum o dönemde emziği dahi bırakmıştı ağız içi maffolmuştu çok ağır şekilde geçirdik biz. Geçmiş olsun 🥺
melihaozen55 Haydinn yüzünde bacaklarında çok yok doktor hafif atlatıyor dedi ama asla iştahı yok asla ne mama içiyor ne beni emiyor 😞😞😞
melihaozen55 Snmela evet bi tedavisi yok gerçekten iştahsız olması çok canımı sıkıyor asla emmiyor beni mama verdim aç kalmasın diye diliyle itiyor biberonu zorladım bugün çıkardı ne varsa 😞
Haydinn melihaozen55 bekleyeceksiniz maalesef kendinden geçecektir bi kaç güne daha iyi olur iştahi da açılır tamamen iyileşme 1-2 haftayı buluyor çok geçmiş olsun
Snmela melihaozen55 hiç zorlamayın o yaralarla çok zor tabi allerest kaşintı için iyi ağız içine dencol andorex kullanmiştik şimdi buldum kremleri yazayım dedi