Kızlar iyi geceler sizlere danışmak istediğim bir konu var, 4 aylığız bu güne dek hep anne sütüyle beslendi oğlum bir kaç gündür memede huzursuzluk memeden kaldırınca ağlama atakları uyumama derken bi sütüme bakayım dedim mememi sıkınca sütümün çok az geldiğini gördüm, sağmak istedim ne kadar çıkacak diye 2 mememden sadece 2 parmak kalınlığında süt çıktı..Hemen eczaneden Bebelac devam sütü aldım 60 cc yaptım öyle güzel içtiki direk uyudu.. Fakat doktoruma danışmadan aldım sizce doğru mu yaptım?? 🥹