Makaron Kızımda bir buçuk aydır geçmeyen balgamlı öksürük var üç hastane gezdik grip soğuk algınlığı diyip antibiyotik yazıp gönderiyorlar geçmesi için doğal önerisi olan var mı
papatya_1125 Makaron antibiyotik kullandıkça bağışıklığı düşer.probiyotik vermelisiniz.bir de kac aylik
Belcim30 Makaron tereyağını eritip üstüne pekmez ve karabiber döküyorum ben öyle kesiyor çok faydasını gördüm öksürük anlarında
Guarya Gece yatmadan hemen önce Ayağının altına vicks sür çorap giydır ve yatır sabaha öksürük geçiyor
Ozgenizz Benim bebeğim 10 aylık aynı şekildi aynı ilaçlardan vermişlerdi hemen hemen çok şükür sadece öksürüğü kaldı oda geç geçer dedi doktor
Kubranurbaysal1 Çam kozalağı pekmezi verebilirsiniz, benim kızımda çok öksürüyordu ciğer filmi çektirdi doktorumuz bronşit olmuş oyüzden hava ve antibiyotik vermişti ama çam kozalağı da öksürüğü baya kesiyor sabah aç karnına verebilirsiniz
Hayriyeye Makaron bize de myle dediler hep en sonunda özel bi polikliniğe götürdük saman nezlesi gibi hırıltı ve öksürük dedi alerji ilavı verdi ama kullanmadım 😅
Ozgenizz Makaron öksürük hemen geçmiyor kusarak atıyor kızım balgamını çok kötü bir durum yediği midesinde kalmıyor
papatya_1125 Makaron aktarda satılıyor günlük=siğla sakızı diye de geçiyor.bir tutam alsaniz yeter.kullanmadiginiz bir tavada azıcık eritiyorsunuz üstüne pamuk koyuyorsunuz buharı geçiyor pamuğa bebeğin göğsüne koyuyorsunuz
Belcim30 Makaron bende dökmedim bir ara etki etmedi bu şekilde.. Dene inşallah sende görürsün etkisini