benim bebeğimin de 1 aylıkken sağ gözü akmaya başldı sarı iltihap şeklinde sık değil ama geceleri özellikle çoğalıyordu iki gün sonra kontrole gittiğimde gece yoğun aktığı bir fotoğrafını gösterdim doktora çünkü o anda gözü temizdi . tobradex diye bir damla yazdı her gün aynı saatte iki gözünede iki şer damlattım. damlayı kullanmaya başladığım günden sonra hiç devam etmedi 6 gün kullanıp bıraktım bende. bu arada doktor gözüne masaj da önerdi onu da iki kere falan yapmıştım.