elif2424
Canım aynı süreçten geçtim ve kontrole diye gittiğimde zehirlenmeyi öğrendim yatışım yapıldı, gebelik zehirlemesi, anne karnında 3 hafta geriden gelme, 37 haftalık doğma yani dünyaya 34 haftalıktı geldiğinde, 10 gün yoğun bakım süreci, 2kg doğdu. Her şeye rağmen çok şükür sağ Salim yanımda yatıyor şu an👼🏻 hiç ümidini kaybetme bizden daha güçlüler, daha dirayetliler. Hep olumlu düşün sütünü de etkilemesin, şimdi dinlenmene bak geldiğinde round başlayacak😊🥰 Rabbim tez vakitte sağlıkla kavuştursun inşallah ❤️