Kbrkbr12_ Merhaba bebegime mama içirdim kaldırdım ve kustu agız dan ve burundan kusunca agzını kapatıyor ben elimde actım agzınu kendini sıkıyor ve boguluyor gibi oluyor 45 günlük daha ne yapmam lazım yardım eder misiniz lütfen
Kbrkbr12_ Bizantion kusmasında sorun yok normal bibebek kusması ama burnundan da cıkınca agzını kitliyor çırpınmaya başlıyor beline vuruyoruö agzını elimle açıyorum kendine getirmeye çalışıyorum kısaca cok korkuyorum
canpare1 Fazlasını kusar ilk doğduklarında doyduklarını anlamadıkları için fazlalığı kusuyolar zamanla düzeliyor