busrabayduk ben 12 gün boyunca inledim abartmıyorum resmen inledim ağrıdan
Ne yatabildim ne oturabildim
Oturdugum.yerde uykusuzluktan gözlerim kapanırsa dalarswm bi 10-15 dk uyursam o
Çok ama çok zordu
Taburcu olduğum günün gecesi hastanelik oldm
Nefesim kesildi nefes alamadım gaz sancısı mıydı neydi o öyle bilmiyorum ölucem sandım serum falan taktılar ama o anlık fayda etti sonra yine aynı kabus gibiydi 12 gun
- Günden sonea birazcik iyi oldum evimin işini yapiyodum zorla ama yine ağrılar oluyodu ama gaz sancısı geçmişti dikiş ağrısı oluyordu ona razıydım zaten
Benim tam anlamiyla geçmesi 1.5 , 2 ayı neredeyse buldu
3 aylık olcak kızım hala arada ağrım olur