Bebeğim 1 ay 18 günlük. Emiyo doyuyo ve gazını çıkarmak için omzuma aldığımda hep kusuyo. Sonra huzursuzlanıp kıyameti koparırcasına ağlıyo meme arıyo verince tekrar emip bu sefer uyuyo. Her yerde kustuktan sonra tekrar emzirmemek gerektiği yazıyo ama bebek çok istiyo kıyameti koparıyo