Anneler kızım 3 aylık sağ gözünde çapaklanma oluyo sürekli elini atıyo sanırım ama son zamanda hafif kızarıklık oluştu gözünde süt ve çay denedim temizledim ama tekrar oluşuyo haftaya kontrolümz var hemşireye soracagım a ilacı yada kremi varmı kullanan oldumu aranızda 🫶🏼