Hanımlar selam
Bebeğim 50 günlük oldu. Başından beri silikonla emiyordu şu 1 haftadır beni emmeye başladı ama dertlerde beraberinde geldi sanki. Memelerim artık sertleşmiyor gibi hissediyorum. Bebeğim bu birkaç gündür memeyi bırakmıyor, sürekli emmek istiyor. Ağzından çıksa dahi aşırı heyecan ve agresiflikle memeyi arıyor. Bazen bırakıyor falan anlamadım etrafımdakilrr sütün yetmiyor ondan sıkılıp bırakıyo olabilir diyolar. Hiç olmazsa 4-5 bez alıyorum çişli. Sebebi ne olabilir acaba çok da ağlıyor 2-3 gündür sadece emiyor ve ağlıyor hatta :( çok moralim bozuk silikonla emerken mememde uyuyakalırdı ne güzel