Yeni aya girince bebekler bir günde bile değişiyor çok garip. Önceden öğlen 4 saat uyurken şimdi bir anda 1 saate düştü o da zor şekilde uyuyor.
Normalde 20 dk memede kalan bebek 1 haftadır 2 dk emip bırakıyor sıkılıyor galiba 10 dakika sonra tekrar emmek istiyor 2 dk daha böyle parça parça emmesi çok yorucu. Eskisinden daha cok ilgi istiyor ve bende de o kadar enerji kalmıyor gece saat 1 olmadan da uyumuyor bunlara çözüm bulan var mıdır anneler 😒🥴