Scorpionesi Kızlar, bebişim emekleme pozisyonuna geçiyor, ileri geri sallıyo kendisini sonra öne doğru düşüyor, erken daha ama merak ettim, pozisyona geçmesi yakında emekleyeceği anlamına mı geliyor meraklar içerisindeyim. 6 aylık kuşum bu arada.
Deletedmom212 Scorpionesi benimki 8 aylıkken emekledi canım ☺️ İlkte geri geri gidiyodu. Bi gün mutfaktayken ben yemek hazırlıodum domatesler tepside yerdeydi bi baktım emme sesi geliyo arkamı bi döndüm domateslere gitmiş düz emekleyerek almış eline suyunu emiyo 😅😅 normalde yasak 1 yasına kadar vermemiştim hiç yemek icin düz emeklemeyi ögrenmişti 😅😅 sizinki de zamanı geldiginde kendiliginden gidicektir ☺️☺️
Sodya Scorpionesi yakinda emekler 😊 bnm oglum.10 aylikken emekledi. Suan 11 aylik nereyi bulsa tutunup kalkiyo sonra dusuyo 2 dk oturamiyoruz . Kolay gelsin size simdiden 😁
Nebicimanne Scorpionesi 2.5 aydir ayni sekilde hala one gidemedi kizim 10 ay 12 gunluk 😑 ben umudu kestim gayri
Scorpionesi Yensar yaptıkları her yeni hareket heyecan verici gerçekten, ☺️üç dört gündür böyle yapıyo merek ettim ben de
Ahseninannesii @Scorpionesi evet Canım az kalmış demektir benim boncuğumda ilk aynı hareketi yaptı 15 gün sonra falan emekliyor tek tük atmaya başlıyor dizlerini şimdi hızına yetişemiyoruz çok güzel duygular ☺️
Scorpionesi Deletedmom212 ah yavrum benim 😍 minikler kendini hazır hissedince her şey kendiliğinden oluyor zaten,bizimki de bu hareketi yeni yeni yapmaya başladı, görünce bi heyecanlandım 😃
SemAlp34 8 buçuk aylık emeklemeye niyeti Yok 🙄 yan düşünce bile ağlıyor kalkamıyor ebe kilosundan dedi ama bilmiyorum nasıl olacak bu arada 8 aylıkken 11 kiloydu
Scorpionesi SemAlp34 oh maşallah yavruma, klişe olacak ama her bebeğin gelişimi farklı gerçekten, ben emeklemeden yürüyen bebek duydum, kendilerini hazır hissettiklerinde her şeyi yapıyor zaten minikler 🥰
Scorpionesi Sodya ay hadi inşallah😍 valla yaşayacağım zorlukları tahmin edebiliyorum ama bir an önce de ayaklansın istiyorum 😃
Scorpionesi Nebicimanne öyle deme annesi, kendini hazır hissetmiyosur minik kuş,🥰 bakalım bizimki böyle yapıyo ama devamı gelir inşallah 😃
Scorpionesi SemAlp34 döner hayırlısıyla yavru kuş, sevgilinin yolunu gözler gibi gözlüyoruz her gelişimini😃
Deletedmom212 Scorpionesi gerçekten her anları heyecanlı 😍 inşallah en kısa sürede emekledigini de görürsün canım ☺️
Sodya Scorpionesi ben de oyleydim.😂desteksiz otursa rahatlatim, bi emeklese rahatlarim diyodum.suan acilen yurumesini bekliyorum rahatlaycagimi umuyorum 😂 cunku boylesi zor oluyo her dakika yaninda olamiyorum ve ben odada ciktigim an televizyonun onunnde bitiyo ayaga kalkiyo vs cok tehlikeli
Nebicimanne Scorpionesi e insallah , tembel tosbagaaa yaa 😅 koltuga tutturuyorum ayakta durabiliyo ama siralayim azcik caba gosterim yok😂 ellerinden tutuyorum adim atiyo ama 5 adim sonra popoyu yere saliyo😂 emekleyen bebeklere cok imreniyorum😑