Duyar kasmak değil amacım ama burda direkt çocuk hizmetlerini ara falan diyen olmuş, ilk önce arkadaşlar anneden önce insanız, önyargıyla neden yaklaşıyorsunuz, hangi anne bilerek isteyerek severek bayılarak böyle bir durum yaşamak ister? O kişinin yaşantısını, ekonomik durumunu, yalnızlığını, bilmiyoruz. Tabiki de çocuğu dövmenin savunulacak asla yani yok, şiddetin her türlüsü yanlış, o çocuğu gördüğünüzde ağzı yüzü mosmor, aile tarafından baskılanmış şekilde gördünüz mü? İnsanız arkadaşlar belki tek başına büyüten bir annedir, ev işi, yemek, çocuk, bulaşık derken belki o an çocuğu ağlamıştır, ne yaptıysa susturamamıştır en sonda tükenip bağırmış olabilir, şiddeti bilemeyiz görmedik, görmediğimiz bir şey için, hemen onu arayalım bunu arayalım yerine eğer bu kadar suçluluk hissi duyuyorsanız, bir gün evinizde kek yaparsanız onun kapısına gidip, ikram edersiniz o esnada ya nasılsınız, çocuk bakmak zor dimi, geçen duydum sizi gibi laflarla ağzından laf alabilirsiniz, benim çocuğum 15 aylık ne yaparsam yapayım asla susmuyor sürekli ağlıyor sürekli yakamdan kucağımda ama insan tükeniyor yapacağı hiçbir şey olmayınca sinirleniyorum, he çocuğuma mı? Hayır asla. Tek başıma yetemediğim için yapamadığım başaramadığım için onun etkilenmesini ister miyim? Hayır asla onun için canımı veririm, ama tükeniyoruz. Siz ilk önce onun aile yaşantısını izleyin. Eşiyle kavga eder mi? Ya da ailesinden anne babası kaynanası gelince kavga eder mi? Dışardan bakıldığında psikolojisi bozuk gibi mi? Çocuğundan morartı, insanlardan korkma gibi ozaman başvurulacak yer arayıp başvurursunuz, bağırdığını duydum, işte ses geldi vurdu galiba ama görmedim, bu kanıt değildir. Çocuk bu istediği her şe yapsak da ağlıyorlar hem de çığlık çığlığa yap desen de ağlıyor yapma desen de, iyi gözlem olmadan önyargıyla yaklaşmanızı tavsiye etmem. Umarım ortada büyük şiddet yoktur