Kabızlıkla gazı karıştırıyorsunuz bence 10 güne kadar normal ve ağrı falan yapmaz, gaz varsa problem. Sma bizde aşırı gaz yaptı aptamile geçtik mama değiştirmeyi deneyin. Gaz içinde yarım çay bardağı suya bi çay kaşığı kimyon koyun kaynatın bebeğinize içirin çok rahatlatıyo (Saraçoğlu kürü bakabilirsiniz)