Yagmur982
Valla bana servis ne tuz ne bulaşık parlatıcı kulanmana gerek yok dedi
Üçu bir arada tablet kullanıyorsan birşey olmaz dedi ama bu aralar parlatıcı ışığı yanıyor ve baya ıslak birakiyor aradım servisi ıslak birakiyor diye bu seferde parlatıcısı azalmıştır ondan ıslak birakiyor olabilir dendi parlatıcı eklicem mecburen
Yani tuz suz ve parlaticisizz bulaşık makine makinelikten çıkıyor