İyi akşamlar, kızım 4 aylık , göğsünde kollarında ve bacaklarında kuruluk var göğsünde ki kuruluk kızarıklığa dönüştü, sanki kaşınmış gibi kızarık.
Bu arada dalin bebek şampuanı, Yumuşak sünger ile vücudunu yıkıyorum, kıyafetleri dalin bebek deterjanı ile yıkanıyor, ıslak mendil ile silmiyorum ama basen kustuğunda çenesinin altını uni baby kokusuz mendille siliyorum, banyo suyunu ise ölçüp 37 derecede hazırlıyorum.
Tüm bu şartlar altında sizce neden soyulmalar ve kızarıklıklar oluyor? Normal mi? Nemlendirici kremle geçer mi? Tecrübenizden yararlanmak isterim