kızlar selam 18 aylık erkek bebeğim var beslenmesi gayet iyi durumda zorlansam da çok zorlamadan yemeğini yiyor gündüz 3 saat uyuyor çok aktif bi bebek mutlu hareketli bi bebek ama süt alerjimiz vardı tam geçmedi süt ürünlerini kullanmıyoruz gelişimi kilosu dışında iyi kilo alamıyor ne yaptıysam olmuyor 9.200 9.600 e kadar çıkmıştı geri düştü sizde durumlar ne bu durumu yaşayan var mı kansızlığa dayalı demir eksikliği var tedaviye yanıt vermiyor benim gibi olanların fikirlerini almak istiyorum mesajımı görüp yanıt verirseniz çok mutlu olurum