Kkubraa Kizlar 2. Sezeryanimi oldum devlette ama dikiş başlangıcının yanında gamze gibi bi cokukluk oluşmuş geçer mi acaba ya da neden kaynaklaniyordur acaba
Minmini Kkubraa benim ilk sezaryenim, bende de vardı zamanla azalıyor tam geçer mi bilmiyorum ben de izlemedeyim 41.günümüz.
Minmini Kkubraa doktora sormadım ama tahminim dikiş başlangıcı yapılırken oradaki yağ dokunun deforme olması olabile diye düşünüyorum zamanla da dolmaya başladı çünlü o sebeple