Merhaba sevgili anneler dört buçuk aylık bi bebeğim var iki defa adet oldum ancak bu ay olmadım test yaptım negatif çıktı (Allah korusun) böyle olup sonra hamile olduğunu öğrenen varmı ilk doğumumda uzun süre olmamıştım bunda oldum ama suan yok olmadım acaba düzensizimi