Uyku eğitimini anlatan bir videoda duymuştum bebekler emerek uyuduğu zaman tam uykuya dalamazmış uyanıp tekrar meme istermiş bize eziyet olurmuş vs vs.. valla 3 aylık bebeğimi ne yapsam uyumuyor ancak memede kendiliğinden uyuyor uyandığında tekrar emziriyorum. Bu akşam direndim memede uyumasın sallayarak pışpışlayarak uyutayım dedim ama ne mümkün asla uyumadı resmen direniyor çocuk, en son emzirdim mışıl mışıl uyudu.
Yani sütün varsa bence açlıktan uyanmıyordur tam dalamadığı için uyanıyordur. 20 dk uyanmadan dursa dalar ve rahat uyur.